Anuraphuda, dag twee en nog een beetje

3 juni 2018 - Anuradhapura, Sri Lanka

Ons reisgezelschap is heel divers. Danielle is de jongste met nog net 17. Dan nog een meisje van 19, een meisje van 21 en een meisje van 23. Een familie met twee zonen en hun vriendinnen, ik schat ook zo rond de twintig. Een jong stelletje en dan wat stellen van middelbare leeftijd. En een gepensioneerde man (oud medewerker van Waternet). Er hangt een relaxte sfeer en er wordt gezellig gekletst en ervaringen van andere reizen e.d. uitgewisseld. Kortom allemaal blije vakantiegangers!

Morgenochtend vertrekken we vroeg, om 8:00 uur. We gaan de Leeuwenrots bezoeken. De rots moet beklommen worden via een uitgesleten pad van ruim 1100 treden. De excursie duurt zo'n 3 uur. Geen tochtje voor watjes dus! Ik stop mijn boek in mijn rugzak, moet toch 3 uur zien vol te maken, samen met nog een paar medereizigers........ wat zeg je? Durf je ons een watje te noemen? Foei! Wij zijn die groep die vanaf beneden weer die foto's moeten maken. Iemand moet het toch doen😉?

1. Marja:
    3 juni 2018
    Haha je hebt helemaal gelijk hoor. Ik moet er niet aan denken om ruim 1100 treden te beklimmen en dat met zo’n hitte! Ik word al beroerd bij het idee!! En inderdaad jij hebt weer andere kwaliteiten zusje 🍸🍾🔦💻📸⭐️😎. Hoe moeten wij anders jullie foto’s kunnen bekijken?🤣
  2. Marja:
    3 juni 2018
    Jullie reisgezelschap klinkt inderdaad heel gezellig en veel plezier met elkaar!!!💋💋💋
  3. Jeroen V:
    3 juni 2018
    Tot zover dus Anusroepahoera!! Ik bleef verder steken bij een meisje van 18 en 21....klinkt helemaal top!! We zien de foto’s graag tegemoet....