Voorbereiding op onze reis naar Sri Lanka

30 mei 2018 - Santpoort-Zuid, Nederland

De voorbereiding is inmiddels in volle gang. Huis schoongemaakt, zo ongeveer dan. Een A3 vol instructies voor Phillip gemaakt, hij blijft thuis op ons kattenkind passen en moet dus weten dat de boel goed op slot moet als hij weggaat, de postbak iedere dag moet legen, wanneer welke vuilcontainer geleegd wordt, hoe de wasmachine en droger werken. Ik heb toch iets verkeerds gedaan in de opvoeding. Hij had dat natuurlijk allang moeten weten, ahum... Als ik Phillip de A3 overhandig werpt hij er een snelle blik op... jaha..dat weet ik allemaal wel. Huh? Nou ik ben benieuwd hoe het gaat in die 2 weken! Medicatie is gehaald, je weet maar nooit wat je in Sri Lanka oploopt. Geld in de buidel en schoon ondergoed in koffer, wat heb je nog meer nodig......... aan het feit dat ik weer op mijn koffer moet zitten om hem dicht te krijgen, blijkbaar toch nog een hele berg zooi, waarvan ik weet dat de helft weer schoon mee terug komt. Met dat in mijn achterhoofd snuffel ik de koffer nog eens rond en trek er dan bij Gods gratie een T-shirt uit, ja ja, eentje dus. Nu gaat mijn koffer vast beter dicht, not! Een tweede snuffelronde levert niets meer op, ik heb het toch echt nodig😕, denk ik nu.

Vanmiddag was het nog een beetje stressie, gisteren toch nog een paar dingetjes vergeten te kopen, een gekocht koffer slotje blijkt niet te werken, dus snel naar de winkel om dat ding om te ruilen. En oh ja, ook niet geheel onbelangrijk.....er moet vanavond nog iets gezonds op tafel komen, shit, weer naar de supermarkt. Dacht dat ik al vakantie had, maar moet nog een dagje wachten.

Nu dan even controleren of mijn blogje weer werkt op Reislogger, dus ik ga zo op publiceren drukken. Werkt het niet, dan heb ik een probleempje. Ach een kleintje maar, dan wordt het gewoon pen en papier uit het jaar kruik.

1. Rob Kruijswijk:
    30 mei 2018
    Ik vind het nu alweer leuk! Veel plezier.
  2. Jeroen V:
    30 mei 2018
    Ik hoop wel op meer foto’s van Erwin in badkleding deze ronde!!
    Goede reis alvast!!!
  3. Marja:
    30 mei 2018
    Ik ga jullie reis zeker volgen!!! Heel veel plezier samen en geniet er van. Maak mooie foto’s dan kunnen we daar later ook van genieten 😬☀️😍. Goede reis alledrie en Phillip succes met alles!
  4. René:
    30 mei 2018
    Ook ik ga jullie weer volgen. Goede reis en veel plezier!
  5. Marja:
    30 mei 2018
    Jeroen V. besef je wel hoe raar dat klinkt: meer foto’s van Erwin in badkleding..?
  6. A.H. Bokhorst:
    30 mei 2018
    Wel een beetje lullig voor Phillip, dat hij op de kat moet letten en verzorgen😔😿. Als de kat van huis is...........
    Genieten jullie dan maar van jullie verdiende vakantie😁
  7. Clair:
    30 mei 2018
    Leuk hoor, meteen al die reacties, daar geniet ik nu weer van! En lieve neef Jeroen V....... Erwin heeft voor jullie bruiloft in oktober een HELE mooie smoking mankini gekocht, maar die houdt hij nu nog even geheim😗
  8. Jan Maarten:
    Mooie reis Carola. Inderdaad nu al leuk. A3 met instructies 😁
  9. Lucy:
    1 juni 2018
    Super veel plezier. Enne voorpret is ook vakantie pret
  10. Lisa:
    1 juni 2018
    Hallo lieverds,ik zie in ene op de computer dat jullie reisverhaal weer begonnen is,heerlijk,dan kan ik weer een beetje mee genieten.Zijn jullie nu al op je bestemming aangekomen?Ik heb er natuurlijk geen idee van hoe lang deze reis uberhaupt duurt,maar dat hoor ik nog wel eens.Voorlopig heel veel plezier en een hele dikke kus voor mijn lieve Danie.Liefs voor alle drie en tot de volgende keer.Mam