Bedankje......

22 augustus 2016 - Santpoort-Zuid, Nederland

Met veel plezier heb ik de stukjes in dit blog geschreven. Bijna iedere dag wel een. In eerste instantie om voor onszelf later nog goed te weten wat we elke fantastische dag weer meemaakten. Iedereen die wilde, heb ik van harte uitgenodigd om af en toe de belevenissen te lezen. Ik heb van heel veel mensen zulke leuke reacties gekregen, waar ik niet altijd de tijd en aandacht aan kon schenken die ik graag wilde, vandaar dat ik iedereen die enthousiast gereageerd heeft, hierbij heel hartelijk wil danken voor de moeite die jullie genomen hebben om het blog te lezen en erop te reageren. Dat maakte het voor ons nog leuker om alles met jullie te delen. Nogmaals hartelijk dank. xx

1. Rob Kruijswijk:
    22 augustus 2016
    Hey Carola, das de omgekeerde wereld hoor! Jij bedankt voor de prachtige verhalen!
    Nu stopt jij met je blog en de Olympische Spelen zijn ook klaar.., wat nu??
    Ik heb je verhalen met heel veel plezier gelezen, dankjewel.
  2. Marja Bokhorst:
    22 augustus 2016
    Je stukjes waren zo leuk dat we er elke dag echt naar uitkeken dus hebben we graag gereageerd!! Het was een bijzondere reis en een bijzondere ervaring volgens mij en nu maar nagenieten dus.
  3. Lammie:
    22 augustus 2016
    Wij zullen je verhalen ook heel erg missen Carola. Het was iedere avond weer een reisje maken vanuit de luie stoel. We hebben er heel erg van genoten en heel veel dingen waren ook zeer herkenbaar☺. Geniet maar lekker van de rust en een lekker bed. Helaas wordt het wel weer warm voor jullie de komende dagen maar daar zijn jullie nu wel aan gewend. Dank je wel dat je jullie belevenissen wilde delen!!!
  4. Karin:
    22 augustus 2016
    We hebben heerlijk kunnen meegenieten van jullie avontuurlijke reis. Dat jullie genoten hebben zal een feit zijn. Bedankt voor het mooie avontuur!
  5. Lisa:
    27 augustus 2016
    Jullie zijn weer veilig thuis gekomen,daar ben ik in de eerste plaats heel erg dankbaar voor'
    En dan natuurlijk die prachtige verhalen waar van ik mocht mee genieten.En dat heb ik hoor,het was soms net of je er zelf bij was.Wat een heerlijke belevenissen voor jullie
    viertjes.Dank voor al het moois wat je ons liet zien.Carola,je hebt het geweldig gedaan,maar dat had ik je a\l verteld he?
  6. Jacqueline van Leur:
    4 september 2016
    Hoe is het met je jasje?